-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





02 juli 2010

Beachtime

Nu finns det ingen återvändo. Imorgon är det lördag och det ska bli uppåt 30 grader varmt. En tur till stranden är ett måste om vi inte ska koka ihjäl. Jag letade i garderoben bara för att upptäcka att jag inte har någon bikini. (fråga min man och han kan plocka fram ett gäng bikinis ur min garderob på ett par sekunder) Det handlar egentligen inte om att jag inte har någon bikini, utan att jag inte har någon som jag trivs med just nu. Kvinnligt tänkade??
Hoppade iallafall in på KappAhl av alla ställen och döm av min förvåning när jag hittade vad jag sökte direkt.

Den här turkosa skönheten fick följa med mig hem. Hoppas att vi ska få många trevliga stunder tillsammans i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck